zondag 19 september 2021

lunch

 

Natuurlijk was het weer eens tijd om met Elias af te spreken om bij te praten over het leven tijdens de lunch die we dan doen. Dit keer was Eetcafe De Dijketelg in Papekop aan de beurt, nooit van gehoord, maar Elias kennende de weet wel wat er is in de buurt van waar hij woont en wat lekker is om te eten dus wie ben ik om daar aan te twijfelen.

Om 13.00 hadden we afgesproken, dus dat was prima voor mij, ik kon nog even sporten in de ochtend om daarna  naar Papekop te reizen en er te eten.

Dit restaurant heb ik wel eens gezien onderweg herinner ik me, maar nog nooit bedacht om daar te gaan eten of te gaan zitten.

ook besef ik me dat ik daar langs ben gekomen toen ik de limes liep.... etappe naar woerden. Wat een lange etappe was omdat ik vanuit Bodegraven naar Woerden wilde lopen.

Dus om 13.00 was is er en Elias ook, we gingen naar binnen, hadden niet gereserveerd, maar ze hadden plek genoeg in het restaurant. We mochten kiezen binnen of buiten, dus kozen we voor binnen.

De bediening had het heel druk, ze hadden het verkeerd ingeschat met wat er zoal zou komen, dat  het zo druk werd hadden ze niet verwacht, gevolg was dat alles wat langer duurde dan je hoopte, mede omdat ze er niet tegenop konden.

We bestelden onze lunch en wat te drinken en raakten zoals altijd weer snel in een gesprek dat van hot naar her ging maar wat wel erg leuk was zo met elkaar, we hadden over onze reizen die we gedaan hadden en die we nog gingen maken, over van alles en nog wat. we schuwen geen onderwerp, pakken alles aan wat onze lunches zo boeiend maken.


Rond 15.00 vonden we het tijd om op te breken, om naar huis te gaan na weer een heerlijke zondagmiddag samen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten