woensdag 28 november 2018

Kerstinkopen



Ach nu ik toch bezig ben met mijn huis langzaam in de kerst te brengen.. ik geef het toe, de kerststal heb ik me zo op verheugd dat ik die toch nog gisteravond uit de schuur heb gehaald en deze al vast heb uitgepakt om half 11 in de avond.. ik kon het niet laten..

Maar ook de nodige kerstinkopen moesten gedaan worden, ik probeer het altijd wat te spreiden over het jaar, zo heb ik meestal de pakjes voor mijn neefje en nichtje al in de zomer gekocht, meestal bestel ik iets via het wereldwijde netwerk en kom vaak met verrassende dingen..,.

Ooit voor mijn nichtje een luchtkussen gekocht waar ze op kon liggen, zo voor mijn neefje een zonnebril waarmee je stiekem kon filmen etc.. het zijn altijd aanbiedingen maar altijd wel erg leuk en handig of grappig.

Dit jaar ben ik ook weer behoorlijk geslaagd voor ze, het is wel wat duurder dan ik meestal doe maar het is een pracht kado.. en ik ben zelf ook een trotse bezitter van dit, dus ik kan weten dat het mooi en goed is..

Voor mijn moeder en mijn broer en schoonzus is het nooit zo moeilijk, ik doe standaard dingen. Tenslotte zijn ze op een leeftijd dat ze bijna alles al hebben, dus koop ik meestal iets van bonnen.. en ja voor mijn moeder iets voor in de douche.. dat vind ze lekker en geniet ze van.. dus dat is dan toch weer een mooi kado.


Soms komen er nog wat onverwachte dingen langs, dat ik ineens bedenk gvd dat ben ik vergeten, soms graai ik in mijn doos met voorraad, of koop ik nog snel iets zodat ik in ieder geval voor iedereen iets heb...


Kortom ook de kerstinkopen zijn klaar.. ik loop meer dan op schema en dat is ook wel een keer lekker

Geen opmerkingen:

Een reactie posten