zondag 11 november 2018

Buddy workout

Groots aangekondigd de Buddy Workout.

Dus dan gaan we natuurlijk, dat willen we meemaken,.
Marco had mij al geschreven of ik ook kwam, want ja Buddy Workout doen wij samen.. en dat kunnen wij, ik werk, hij zucht, ik zweet, hij kijkt, ik zwoeg, hij rust, en omgekeerd doe ik hetzelfde, kortom een mooie combinatie.

Vandaag was ik iets te vroeg, ik kom meestal rond 10.00 maar dit keer dus om9,45 met als gevolg dat ik dus met de buikspieren mee moest doen. Geen punt maar wel meteen helemaal  nat van het zweet. Dus tja daarna kwamen de buddy work0ut. Het begon met 7 rondes van 10 burpeys en kb holt... dat houd in dat je twee kb vasthoud voor je borst terwijl je op je knieĆ«n zit.. zwaar dat dit was...

Daarna clean en press.. opbouw man 50-60-70-60-50.  en per persoon 20 keer.. Aangezien ik zit met een lichte blessure in mijn arm en Marco in zijn rug hebben wij een lichtere variant gekozen. Dit ging echt als een trein. We gingen echt goed, maar het werd wel steeds zwaarder ook als je ging afronden.

Het was pittig, zelfs de cooling down was heftig. Maar we hebben het volbracht en overleefd

Nog even boven met elkaar wat thee gedronken en daarna naar mijn andere afspraak

Geen opmerkingen:

Een reactie posten