vrijdag 20 juni 2014

Wet and Wild met J2f

 
Donderdagmiddag was het eindelijk zover, ik mocht mee met de klas van een dierbare collega om met de groep J2f, te gaan waterskieën  bij Wet and Wild. Dat is altijd een leuk iets en ik had er dan ook heel veel zin in. Al weken verheugde ik me er echt op en was er helemaal klaar voor. Dat ik dan de week ervoor plat lig met een behoorlijke zomergriep, en dus omwegen van veel hoesten etc, het gewoon niet goed vond om toch maar in dat water te gaan, was jammer. Doch het maakte niet uit voor de Fun, ik ben met de kids mee geweest, met een paar hele geweldige collega's en samen hebben we genoten van het spectakel op het water. Natuurlijk waren er giga kanjers bij die door door te zetten ineens heel ver kwamen, ook waren er een aantal die niet verder kwamen dan de start, maar het was leuk en we hebben gelachen met elkaar. We hadden de baan 2 uur maar dat leek zo lang maar was eigenlijk veel te kort. Helaas kon mijn collega en vriend van de afdeling techniek helaas ook niet mee doen, die was iets te fanatiek geweest met zijn oefening bij de brandweer en liep dus met een heup blessure dus ja, wij stonden als twee mannen daar te kijken naar onze dappere vrouwelijke collegas die het wel mooi even deden en ook nog konden. Okey dat de eerste collega die ging staan spontaan voorover vloog en een pracht van een duik maakte vergeven we haar, daarna ging ze als een speer en ging ze het meer bijna rond.. geweldig. Mijn andere collega van de gym had de smaak te pakken en ging achter elkaar door die was niet meer te stoppen. Het was een geweldige middag met deze gasten en we hebben vreselijk gelachen en genoten van de kinderen in het water en de lol die ze samen hadden. Nogmaals wat heb ik toch een geweldige baan en er komen nog meer leuk dingen zo aan het einde van het jaar.. ik zie er naar uit.
Vind het vooral zo leuk dat heel veel leerlingen vragen of ik bij hun kom op hun klassenavond en op hun uitjes, en dat vind ik genieten, mede omdat ik dat niet verwacht en kennelijk doe ik toch iets goeds bij en met ze.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten