woensdag 11 juni 2014

ik denk te veel inspiratie

Bijzondere gebeurtenis, ik ben eigenlijk niet vaak echt ziek, okey tijdens vrije dagen komt het er vaak uit, vorig jaar met een buikloopje, maar verder kwakkel ik wat en komt het goed, en overleef ik het allemaal. Dat is totaal geen punt. Maar gisteren natuurlijk een geweldige leuke dag gehad, erg genoten ook van alles wat we hebben geleerd en gezien, ik wil dan ook meteen er mee aan de slag. maar helaas, dat ging dus niet nu. Ik zit met een keel die aanvoelt alsof iemand er duizend naalden in zit te prikken, een stem waar een goede drinker van bepaalde dranken jaloers op zal zijn. De kleur die vannacht tijdens een kuchje, en laten we het maar niet hebben over de hoeveelheid, was een prachtige combi van geel naar groen.. kortom het is gebeurt. Ik ben ziek, zit thuis en lig in bed, kom bij en rust uit en zweet mijn bed uit. Heel bewust maar het winterdekbed weer tevoorschijn gehaald en daar onder liggen, zodat ik het eruit kan zweten. Als man alleen is het altijd lastig, dat ondanks dat je ziek bent, toch moet je de boodschappen doen. Dus ik maar met mijn keel en mijn stem de c1000 in, en de nodige dingen gehaald zoals isla moos en mucoangin, en nog meer van die dingen die helpen. Buurvrouw was mee omdat ze het wel belangrijk vond om me in de gaten te houden. Ik weet altijd precies wat ik nodig heb dus ik doe dan liever zelf de boodschappen en dat is dan klaar. Eten gehaald, en we kunnen de dag en morgen doorkomen, vrijdag ben ik weer beter heb ik als voornemen, ik wil natuurlijk niet eindeloos doorsukkelen met iets wat volgens mij zo over moet zijn. Verontrustend vind ik wel om te lezen, natuurlijk google is je beste raadgever en soms toch ook niet zoals nu, kan het 14 dagen duren een acute keelontsteking.. gromm 14 dagen daar moet ik niet aan denken, is niet mijn ding en dat wil ik zeker niet. Dus vandaag word er huis gehouden, ga ik liggen in mijn bed en probeer ik de genezing te stimuleren zodat ik heel snel heel erg beter ben, omdat ik mijn leerlingen zo mis...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten