zaterdag 31 augustus 2019

Ridders van de wisselende tafel

Vrijdag was het weer eens tijd om met de Ridders van de wisselende tafel  af te spreken. Elisabeth en ik hadden besloten dat we het gewoon als volgt gingen doen..

We prikken een datum, we prikken een tijd en we prikken een locatie, we zetten dit in de app, en wie van de ridders aan wil schuiven is welkom..

We kregen het bijna niet rond met iedereen om een afspraak te maken, dus vandaar deze keuze.

Voor Elisabeth is het tegenwoordig wat lastig om iets in te plannen wegens het feit dat ze op dit moment wel wat anders aan haar hoofd heeft, , dus dat heeft gevolgen, ze is vaak in de avond moe, dan is het niet leuk om niet mee te kunnen.

Op het laatst kregen we bericht van Martin dat hij er  ook bij zou zijn, hij was in de buurt. Edwin moest werken, en Arjen was druk met zijn muziek etc dus die kwamen helaas niet.

We hebben met elkaar heerlijk zitten praten, hele mooi en open gesprekken gehad maar ook vreselijk met elkaar zitten te lachen.

Het is een bijzondere vriendschap met elkaar, we zien elkaar, we praten even bij over hoe het jaar of welke tijd dan ook was, en dan is het weer als vanouds, we zijn weer bij elkaar en kletsen en zitten elkaar te plagen etc.. het is zo vertrouwd met elkaar dat ik zo dankbaar ben voor deze 5 mensen in mijn leven. Ik mis die andere twee  dan ook meteen als ze er niet zijn, maar goed niet altijd compleet is ook goed. We zien elkaar wel weer dat kan niet anders.

Kortom de ridders van de eettafel zijn nog steeds actief.. dat is wel erg gaaf samen.

Ik zie uit na de volgende keer..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten