woensdag 11 januari 2012

theater

Leuk om af en toe een keer door je fotos te wandelen en dan te ontdekken waar je zwak ligt voor een rol dit je gaat spelen. Ik zag dat ik opvallend vaak oude mannen speel, opa in het stuk van theatergroep Hutspot,  Het geheim van opa. Ook speel ik deze opa nog vaak in de lessen, het is opa Jopie een vreselijke oude man die van alles zegt tegen kinderen en die veel doet maar men is gek op hem..hij is best een lieverd alleen neit altijd even sociaal vaardig. Het mooie is dat hij menig hart steelt, gewoon omdat hij opa is
Daarnaast kwam ik ook nog een foto tegen van de klokkenluider van de Notr dame die ik speelde op een schoolfeest met als thema Hollywood, en aangezien ik er erg van hou om toch dan net iets te doen wat ze niet verwachten. Zo loop ik al jaren op schoolfeesten bij het kerstgala rond als eerst een kerstman, die opgeblazen is, en afgelopen jaar als sneeuwpop.. erg leuk om te doen en zeker omdat het altijd raak is voor de kids die genieten. Daarnaast doe ik dan nog altijd iets geks, zoals vorig jaar als Harry Potter te komen incluis sneeuwuil op mijn schouder. Dit jaar als arabier geweest en later als zwarte kerstengel
Zo ben ik ook geweest op feestjes als vuurtoren, als snelle jongen, als kikkerprins. Helaas zijn hiervan geen fotos wat ik wel jammer vind maar het is niet anders
Kortom ondanks dat ik het acteerverleden de rug heb toegekeerd vind ik het nog steeds erg gaaf om toch weer af en toe iemadn anders te spelen... dus doe i khet maar op de feesten van school en in mijn lessen

1 opmerking: