zaterdag 23 juli 2016

van hier naar daar

 Deze chaos moet dus ingepakt worden... sinds lange tijd begin ik al vroegtijdig te bedenken wat ik allemaal mee moet nemen. Ik leg dat dan op keurige stapeltjes neer in het begin en langzaam aan ontstaat er een complet chaos.... ligt er een berg met zooi. die dan uiteindelijk in de koffer moet....

Tegen de tijd dat het echt in gepakt moet worden, ik ben geen man van lijstjes maar van stapeltjes, die dus chaos gaat worden, ga ik er voor zitten.. stop alles zo goed mogelijk verdeeld in de koffer... om dan in de nacht voor het vertrek nog dingen te bedenken die ik vast vergeten ben of die toch wel handig zijn.. dus dan ga ik alsnog een keer de koffer openen, kijk ik het na en stop dat wat ik denk te zijn  vergeten er in, om op de plek van bestemming te ontdekken dat ik in plaats van de nodig aantal onderbroeken er het dubbele aantal van heb, en een paar sokken ben vergeten mee te nemen.. kortom het is en blijft mijn chaos. Natuurlijk weet ik het van maak  lijstjes, maak nette stapeltjes, maar dat is zo niet ik... ik heb deze chaos nodig om goed gestructureerd op vakantie te kunnen. De chaos in mijn hoofd te ordenen en een plek te geven... 

kortom ik ben gaan pakken, heb nog wat extra dingen uitgezocht en ik ben er klaar voor  ik ga naar Berlijn.

en het is gelukt alles zit er in

Geen opmerkingen:

Een reactie posten