donderdag 10 december 2015

Flarden.nl

Het was even heel erg aanpoten
een hele avond zitten te zwoegen met linkjes
die net niet klopten
linkjes die het net niet deden
maar hij is eigenlijk af

De nieuwe vormgegeven site Flarden.nl

Nu moeten we alleen nog zorgen dat als we www.flarden.nl invoeren
dat we dan ook op de nieuwe site komen
nu komen we nog steeds op de oude site

maar goed dat is ff goed over nadenken

er is nog één onderdeel dat ik goed wil doen, dat is foto's maken bij het 
Wilhelminabos, van de glazen panelen met mijn flarden

Daarnaast moet de link naar het wilhelmina bos nog even een keer goed neergezet worden

Ik ben erg trots op deze site, ik heb het gevoel dat ik heel veel goede dingen heb gemaakt
en ben nu zeker van plan om hier heel veel te werken en bij te houden

maar voor nu
op 10 december, is de site af.
Ach als je de site toch bezoekt,
zet even een berichtje in het gastenboek

Dat vind ik erg leuk en ik ben benieuwd wat men van de site vind

ik hoor het graag

hier onder een nieuwe flard als extraatje


en dan kijk ik in de spiegel

in de ochtend
als ik in de spiegel kijk
zie ik een totaal 
ander persoon
dan die ik
in de avond 
voor het slapen gaan
zag
ik zoek nog even
grondig in 
mijn toilettas
naar het gezicht
dat ik gisteren zo 
geweldig vond
totdat ik besef
dat de nacht
mijn gezicht
van een lach
voorzag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten