maandag 29 april 2013

en het begint traditie te worden

Inmiddels lijkt het een soort van traditie te gaan worden, net vakantie en ja hoor zaterdagavond voelde ik het al ergens, dat schuurpapiergevoel achter in je keel, waarbij je denkt.. even maar niet hoesten etc.. Alleen het punt is het blijft niet bij even maar niet hoesten en gaat juist worden veel en vooral hard en pijnlijk hoesten... maar goed kop in het zand, hoofd onder dekens en denken het is niet zo.. helaas zondag na het sporten voelde ik me totaal niet lekker, dacht alleen maar ik wil in bed, en dat heb ik dan ook gedaan en ja hoor klappertandend in bed. ik had net vol enthousiasme besloten dat het zomer is en dus laag 1 van de dekbedden van mijn bed gehaald maar deze toch maar weer terug gelegd omdat het gewoon te koud was in bed, en als er 1 ding is waar ik een hekel aan heb is het wakker worden van de kou in je kamer, dat weiger ik dan ook echt en dus ja.. ik slaap nu onder 3 dekbedden. Uiteindelijk is het een soort van verkoudheid, snotteren, half voelen, wat zweverig gevoel dat ontstaat en langzaam heel langzaam komt de kriebel in de keel, en de pijn, maar het is niet erg, zo rust ik lekker uit deze vakantie en ben ik alleen maar blij dat ik geen reis heb geboekt de komende week, want je zou maar zo op vakantie moeten dat is geen pretje. ergens een geluk bij een ongeluk.. en ik ga gewoon lekker heel rustig aan doen de komende dagen in de hoop dat de griep zijn retour aanvaard en langzaam verdwijnt.. Het enige jammerlijke vind ik altijd, dat als je ziek bent in je vakantie je dat niet terug kan halen, dus ergens ben ik toch niet echt handig en slim.... ik moet denk het voorbeeld volgen van collegas die worden ziek voor de vakantie, of na de vakantie maar in de vakanties zijn ze nooit ziek.. bijzonder vind ik dit...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten