vrijdag 23 november 2012

en daar is verbazing nummer zoveel

Stap ik op een zondagavond uit mijn auto en tot mijn grote verbazing zie ik ineens in een boom dit hangen... het is een roze handschoen voor mensen die het niet goed kunnen zien, en ik zit dan meteen weer met mijn gedachten overal waar ik niet moet zijn. deze handschoen is inmiddels al een verloren handschoentje van een kind en iemand vond hem en dacht weet je wat ik hang hem op dan ziet diegene die hem verloren heeft vanzelf.. dat doen ze veel in landen waar veel sneeuw ligt, vind men een handschoen dan hangt men deze op op ooghoogte zodat men hem ziet en dus kan terugvinden.. zo is er ook ooit een waar is mijn handschoensite geweest, daarop kon je aangeven dat je je handschoen was kwijt geraakt en ook waar je dacht dat hij zou liggen, en dan waren er misschien mensen die hem hadden gevonden en zo kwam de handschoen terecht bij de rechtmatig handschoen want laten we eerlijk zijn een paar handschoenen is leuk maar 1 handschoen is niks toch.. dus die doe je dan maar weg lijkt me. .maar als er dan toch een instelling is die er wat mee kan dan is dit toch prachtig lijkt me.. en komen ze toch bij elkaar.. dus een mooi initiatief al denk ik dat het niet meer bestaat want je hoort er niet meer over.. Maar terug naar mijn roze handschoen in de bomen.. ik dacht ook al het zou kunnen dat er een verdwaasde roze piet in een te kleine boom is geklommen en dus daar zijn handschoen is verloren  dat zou kunnen natuurlijk of misschien heel misschien en dat is ook nog een optie hoort deze roze handschoen bij de nieuwe ford ka die hier voor de deur staat.. nee niet van mij, niet mijn stijl en kleur, maar een gele fordje ka met roze accenten.. hij ziet er niet uit.. ik probeer nog een foto er van te maken. maar ik denk dat dit bij elkaar hoort.. een soort van de roze invassie. wie weet word wel onze hele flat dan ineens verliefd want we zien al heel veel roze..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten