donderdag 2 februari 2012

zo mooi

Al vorig jaar stond hij voor mijn deur, een pupil van mij of hij astublieft bij een stopmotion een muziekje mocht maken.. hij wilde dat zo graag want hij had hele bijzondere apparatuur hiervoor.. dus ik zei natuurlijk meteen ja, want ja laten we eerlijk zijn dit is toch geweldig als een leerling dit vraagt bij een vak. Deze week schoot hij me weer aan of hij nog een muziekje mocht maken onder een filmpje, waarop ik meteen zei, weet je wat  in mijn les ga jij met je maatje naar buiten en maak jij een stopmotion filmpje in de school en die ga je bewerken vind ik veel leuker.. dus dat heeft hij gedaan.
Gisteren kwam hij bij mij aangeklopt en vertelde dat hij klaar was en ik vind hem zo mooi geworden en zo leuk bedacht dat ik hem een nieuwe opdracht heb gegeven om een stopmotion te maken voor wat we dinsdag met de leerlingen van de muziektheaterklas gaan doen zodat we een soort van extratje hebben. Ik wil natuurlijk jullie ook niet het gemaakte filmpje onthouden want hij is leuk, de titel zegt niet wat het is.. maar dit is puberlijke onschuld zeg ik dan maar... (klik dus op het woordje sexy hieronder en dan zie je de film


1 opmerking: