maandag 8 april 2019

he schatje....

Toen ik laatst door het dorp Hazerswoude reed zag ik dit bord staan..

Ik moest even kijken en dacht. die ken ik ook in de rode variant.
De tekst eronder is 
Voel jij je aangesproken, anderen ook...


Mysterieus.. maar ik heb geen idee waar dit vandaan komt of waar het voor staat....

Ik herinner me ooit een zelfde soort reclame voor een nieuwe kledingsite die kwam waar je dus kleding kon bestellen, of dit ook zo is.. ik weet het niet.


Ik ben benieuwd of iemand weet wat hiervan de bedoeling is en waar het vandaan komt.


ik weet het namelijk niet en er is ook niets over te vinden op het wereldwijde net
Speurend op het wereldwijde net kom ik er ook niet achter wat hier achter zit of waar het om gaat

stukje over de borden in Doetinchem
Wij snappen er niks van. Wat doen die ‘Hé schatje’ borden in Doetinchem? We rijden en lopen er dagelijks langs, lezen de tekst, maar hebben geen idee waar het mee te maken heeft. Tijd om op onderzoek uit te gaan! 
Een paar maanden geleden verdwenen de, toen nog rode, Hé Schatje borden, maar inmiddels zijn ze terug. Dit keer in de kleur blauw. Onderaan staat met kleine letters: ‘Voel je je aangesproken? Anderen ook…’ Geen website, logo of nummer te bekennen. Vreemd!

Gemeente

Misschien dat de gemeente ons hierbij kan helpen. Wij zetten de vraag uit bij communicatiemedewerker Remco van Straaten. “Dat is volgens mij een vrij eenvoudige. Ik denk dat deze posters geplaatst worden om adverteerders te werven”, laat hij weten. Klinkt logisch! Dat checken we even bij de verhuurder van deze borden Hoffman Outdoor Media.

Aandacht

“Wij verhuren alleen de borden, dus weten niet waar de posters vandaan komen. Welke gedachte hierachter zit, weten we dus niet. Waarschijnlijk wil een bedrijf reclame maken of een campagne onder de aandacht brengen”, vertelt een woordvoerder. Wie of wat hier dus precies achter zit, weten we niet. Eén ding is zeker: Hé Schatje! trekt de aandacht.
Kan jij ons verder helpen met dit mysterie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten