dinsdag 23 mei 2017

Bundelnieuws (1)

Beseffen dat ik regelmatig met bundelnieuws kom, heb ik maar besloten om er toch maar een soort
van speciaaltje van te maken. zodat het voor mensen duidelijk is waar het om gaat. Deze link zal natuurlijk ook worden gedeeld op mijn flarden site op facebook.
 Afgelopen weken heel druk geweest met het schrijven van flarden naar aanleiding van het overlijden van de moeder van een dierbare vriend van mij.  De Bundel is dan nu ook af, 25 flarden, speciaal geschreven  voor hem over het proces waarin je van de ene emotie na de andere word gegooid.... de titel : afscheid met stille woorden vond ik heel toepasselijk omdat de laatste dagen er soms zo weinig word en kan worden gezegd omdat het afscheid nadert.
De bijbehorende flard , die zijn titel heeft gegeven aan deze bundel, zal ik hier ook plaatsen.
De bundel is er nog niet en zal pas in de loop van de komende weken verschijnen en dan zal er ook de foto komen te staan van de bundel.. maar nu eerst maar deze foto.

De link naar de site met deze nieuwe toch wel bijzondere bundel staat hieronder
  

afscheid met stille woorden
hand vasthouden
kijken naar haar
die zo mij kent
de laatste schakel
van het verleden
dat langzaam
haar band loslaat
met het heden
zacht strelen
zachtjes praten
over wat was
maar niet meer is
afscheid waarin de woorden
van dank je wel
van het is goed geweest
gezegd worden
waarin de tranen vloeien
omdat de stilte
nu voor eeuwig is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten