vrijdag 28 oktober 2016

Spreuken (2015-11)


 Opgeruimd huis,
opgeruimd hoofd

Niet dat ik geld te kort hebt,
maar ik heb aan het eind van
mijn geld altijd nog  zoveel
maand over
(Oscar Wilde)

Meeroken is werkelijk
schandelijk. Ze moeten hun
sigaretten maar zélf kopen,
vind ik.
( B.J. Cunningham)

Gelukkig is er nog geen
medicijn tegen de bijwerkingen
van het leven
( Loesje)

Drinken halveert je leven,
maar je ziet wel dubbel zoveel

Men moet een luiaard zijn om
te weten hoe vermoeiend het is
om aan  werken te denken
( Karel Boullart)

Als ik zou willen dat je het
begreep, had ik het wel beter
uitgelegd
(Johan Cruijff)

Ik hou niet van water; je weet
nooit wat de vissen erin hebben
gedaan.
  
Fantasie ons belangrijkste
geslachtsorgaan
( Midas Dekkers)

Ik geloof niet. In Spanje slaan
alle 22 spelers een kruisje
voordat ze het veld opkomen,
als het werkt, zal het dus altijd
gelijkspel worden.
(Johan Cruijff)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten