zondag 12 mei 2013

het is onbegrijpelijk

 
Ik zal het maar bekennen, ik heb het ook, men noemt het soms ook wel Dementie light, maar ik vind dat het nu wel hele grote vormen aanneemt en ik kan er niets mee. Ik zal het uitleggen. Nog niet zo lang geleden weet ik zeker dat ik een stekker heb besteld voor mijn reizen, een prachtige stekker waar je een apparaat in kan stoppen met een gewone stekker maar ook twee ingangen voor een usb stekker, zodat ik die kan gebruiken voor mijn i-pad en i Phone, leek me wel erg handig en leuk en mooi. Ik weet dat ik hem heb betaald, dat kon ik zien aan mijn rekening, ik weet dat ik hem heb ontvangen, ik weet dat ik toen ik hem uitpakte wat teleurgesteld was, maar goed dat kon de pret niet drukken ik had deze stekker en er opende zich tig openingen.. Nu ben ik wel van het opruimen, en ben ik erg goed bezig met de spullen zorgvuldig ergens neer te leggen waar ik ze altijd weer kan vinden. Heb ik heel bewust bakken met alleen maar camping spullen, met reisbenodigheden. Zelfs een bak met speciale reismedicijnen, zoals ors, deet, en noem maar op, je kan er tenslotte nooit genoeg van hebben. Aangezien ik me bedacht omdat ik ergens een weekeinde zou gaan logeren, over een aantal weken,  dat het wel handig zou zijn om deze stekker mee te nemen en te kijken wat en of het werkt, dacht ik hem even uit mijn doos te pakken met de reisspullen.. en daar gaat het mis.. ik kan hem niet vinden.. ik heb geen idee waar ik hem heb neergelegd. Inmiddels ben ik alle bakken weer langs gegaan, de meest onwaarschijnlijke plekken bezocht maar nee niet te vinden. Hij is verdwenen en niet meer te vinden, en dat begrijp ik dan niet.. hoe kan iets wat je gekocht hebt, waarvan je zelfs de rekening hebt, wat je zeker niet weg hebt gegooid, waarvan je weet dat je het ergens hebt neergelegd ineens zomaar van de aardbodem verdwenen zijn..  En geloof me ik heb overal gezocht, zelfs op plekken waar ik niet eens zou kunnen bedenken dat ik hem daar neer zou leggen. Daarnaast weet ik zeker dat ik een dvd heb gekocht van een film die ik ooit kocht omdat ik de film zo bijzonder vond toen ik die zag, over een man die vrouw wilden worden, het hele proces etc was prachtig en ik vond het een film die ik zeker, omdat hij nogal mooie en kunstzinnig was geregiseerd met hele bijzondere beelden, de naam was iets met lauwrence'anyway,... nog een keer wilde zien en nu ik wat loopt te kwakkelen en dus dagen veel films kijk, dacht ik kom ik ga mijn dvd-kast eens langs om deze film te zien. maar wat ik ook zie, deze film is nergens in mijn dvd kast te vinden.. en ik heb geen idee waar hij is gebleven, misschien wel uitgeleend ik weet het niet. Zo nog een paar films die ik moet hebben maar die ik dus nergens meer kan vinden... dus kennlijk toch aan dierbare mensen uitgeleend. Nu hoop ik stiekem dat als iemand die een dvd van mij heeft geleend en deze thuis heeft me even wil berichten en zorgen dat ik ze terug krijg want ik heb geen idee meer en vind het wel jammer als ik ze niet uitgeleend heb ik dan kennelijk toch in een vroeg stadium zit van dementie of zo...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten