dinsdag 9 oktober 2012

voorbereidingen.. voor Marokko

 
het gaat echt gebeuren, mijn reis naar Marokko, ik ben druk met de voorbereidingen, ben al een week bezig met mijn neus regelmatig te spuiten met neusspray, omdat de ervaring leert dat het helpt bij het opstijgen en zeker bij het dalen.. Daarnaast de nodige inentingen gehaald, en inmiddels ook een medicijnenpaspoort want dat schijnt tegenwoordig ook te moeten. Daarnaast druk bezig met te bedenken hoe en wat met de heen en zeker de terugreis naar alphen want ja de n204 ligt dicht.. en we hadden een goed plan maar dat plan gaat anders.. Inmiddels natuurlijk mijn beruchte koffiezetapparaat ingepakt.. voor koffie op de kamer, bedenk me ook dat ik niet moet vergeten om lege flesjes mee te nemen want de hele dag met anderhalf liter water op je rug word je ook niet vrolijker van dus daar moet een oplossing voor gevonden worden. Daarnaast koffie gehaald, opzoek naar een bakje voor de koffie en verder de kleding uitzoeken, inmiddels hoorde ik dat het 25 tot 30 graden is.. dus dat is genieten en bruin worden. Inmiddels voor mijn 3 medereizigers een leuk aardigheidje gekocht als herinnering aan de reis, dat doe ik altijd. Vorig jaar een waaier voor de hitte, en in Jordanie een boekenlegger. Heb inmiddels bedacht dat ik toch maar weer een leuk magneetje koop voor op de koelkast, daarnaast olijfolie voor vrienden van mij waar ik regelmatig eet met die olie en brood en verder ach.. ik ga en zie het wel..heb alleen geen idee hoeveel gewicht ik mee mag... maar dat hoor ik vast wel ergens..
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten