zaterdag 28 juli 2012

ergens toch niet echt goed bedacht

Ergens niet goed bedacht door mij en vriendin Kitty. Het klinkt zo heerlijk, lekker vroeg in Barcelona... en dat is natuurlijk ook zo maar om te gaan vliegen om 7 uur in de ochtend om zo om 9.00 in Barcelona te zijn.. is een leuke gedachte maar de uitvoering is wat minder op de een of andere manier.. Zeker nu ik last heb van mijn schouder sinds vrijdagochtend. op de een of andere manier is er in mijn slaap iets mis gegaan, is een wervel verschoven met alle gevolgen van dien.. Nadat ik vrijdag eerst geklust had in het ziekenhuis ben ik meteen door gegaan naar mijn masseur maar ja die kneed leuk maar kan dus niet verhelpen dat die wervel niet recht staat.. dus in de avond thuis opzoek naar een kraker. en gevonden,.. en kraker die op zaterdag ook praktijk doet als het een spoedje is en dat was dit in mijn ogen.. Bellen en ja hoor ik kon terecht bij hem.. en een aardige en knappe en vooral kundige man in Nootdorp.. ik kan je hem aanraden. Een heerlijke no nonsens type die doet wat gedaan moet worden, uitlegt wat er is en vooral je gerust steld. hij zei heel simpel het is niks en je bent vroeg dus ik denk dat het wel verdwijnt.. maar ja.. ik ga naar barcelona en de pijn blijft en die moet juist weg en als het kan heel heel snel.. want ja om met een stijve nek in Barcelona te lopen en niets te kunnen zien is wel een ramp... zeker nu dit mijn tweede kans is voor Barcelona.. Maar goed de nacht dus knap beoerd geslapen kon niet in slaap komen van de pijn.. en natuurlijk, weten mensen die mij kennen dat er dan van allerlei rampsenarios door mijn hoofd gaan, dus uiteindelijk toch maar bellen naar de dokterspost, het hele verhaal uitleggen en de dienstdoende arts zei meteen , dat moet je ook niet willen met zon pijn, ik schrijf je wel even voor een paar dagen een echte pijnkiller voor zodat je kunt  genieten. vind ik erg aardig. Dus om 1.00 nog snel even de pillen gehaald in genomen  en ja het zakt, het is niet weg maar het zakt.. gevolg is wel dat ik met 2 en een halve uur slaap naar Barcelona ga en ik denk dat ik vanavond heel heel vroeg in bed lig en dat ik dan heel heel diep en lang slaap... als het hotelbed tenminste een beetje lekker ligt ... maar daar twijfel ik niet aan
 ik zal proberen om af en toe via het wifi gebeuren van het hotel jullie op de hoogte houden van Barcelona maar dat het mooi en goed zal zijn dat is zeker en ik ga er genieten.. en om kwart voor 4 in de ochtend terwijl het nog donker is sluit ik deze blog af en verheug me er op om te gaan
tot snel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten