zaterdag 3 maart 2012

Bowlen.....

Gisteren was een vriendin van mij jarig, met de hele familie ging ze dit vieren in de bowlingbaan in alphen aan den rijn. Aangezien de kids, die hier op de foto staan mijn pete kinderen zijn, en ik gewoon een onderdeel van de familie ben mocht ik ook mee. Het was geweldig leuk gewoon om er te zijn. Dat hele bowlinggebeuren vind ik niks maar het is wel erg gezellig zo samen met elkaar een verjaardag te vieren. Ik heb ontdekt dat ik erg goed ben in het gooien van de bal.. ik leg hem neer en hij rolt en net voor dat hij de kegels lijkt te raken beland hij in de goot.. Gelukkig ik zelf niet dat scheelt al een hoop denk ik dan maar. Het winnen is niet altijd wat moet vind ik, het gewoon samen zijn en genieten is ideaal.
Na het bowlen gingen we eten, en aangezien ik al jaren tot de geweldige vegetariers hoor, kreeg ik een heerlijk gerecht van bladerdeeg gevuld met champions, wat kaas en spinasie.. ( besef me nu ineens dat ik dit ook al had bij het etentje bij de school waar ik werk, dus kennelijk is de spinazie in de aanbieding of zo...) Maar het was heerlijk dit gerecht, wat friet erbij, een broodje nepdip ( alleen de gelaarsde kat kan het echt lekker maken)  was het al met al een heerlijke avond .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten