woensdag 5 oktober 2011

Dance for life


“Tell Me and I Will Forget
Show Me and I May Remember
Involve Me and I Will Understand”
Confucius
onze school doet mee aan Dance for Life, en ik ben trots op onze school. Ondanks dat een aantal collega's een aantal dingen uit het oog verliezen en daardoor de halve school in de stress zit omdat men het weer eens niet goed organiseert, ben ik van menig dat het erg goed is dat dit gedaan word. Mijn persoonlijke betrokkenheid bij dit gebeuren is klein. Ik vertel het wel aan de leerlingen, ik vertel het aan de mensen om me heen, maar verder zit ik helaas de avond als dit gedaan word behoorlijk vast. Ik heb al een afspraak staan en kan die dus met geen mogelijkheid afzeggen dus helaas moet ik het feest aan mij voorbij laten gaan.
Ik hoop echter wel dat het een groot succes gaat worden met als topper dat wij het meeste geld ophalen en dat wij meteen oko naar de heineken hal mogen in amsterdam voor het grote feest het lijkt mij gaaf
dus ik ga ook dance for life promoten
Ben nu aan het bedenken hoe ik met mijn kinderen een hele smak geld kan ophalen met een drama activiteit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten