woensdag 24 augustus 2022

en na heel lang wachten....

 

eindelijk was het dan donderdag..  de monteur van Ziggo zou komen.. dus daar was het wachten op, al dagen had ik het hoekje waar het modem staat, vrij gemaakt, heel veel snoeren etc waren in de knoop maar die ga ik wel loshalen als het moment daar is had ik bedacht.. maar nu nog niet..  .

Het grote nadeel was wel dat ik dus om 7.15 op moest staan want de monteur zou komen tussen 8 en 13.00, en waar ik dan van baal is dat ze niet even zeggen dat het later of eerder gaat worden, zodat je niet de hele dag aan je huis gebonden bent en van gekkigheid niet weet wat je moet doen en dat je dan oh grote gruwel ineens jezelf vind met een poetslap, een sopje, en dat je aan het schoonmaken bent.. vreselijk wat erg. maar goed dat is dan ook weer even gedaan.. daarna mag mijn hulp weer haar stinkende best doen om de schade die ik heb aangericht op te ruimen.. daar is ze vast heel goed in denk ik

Maar goed het is dus wachten en ik vind wachten zo zonde van mijn tijd, je wacht wat af, bij de bus, bij de trein, op het vliegveld, voor het sporten, na het sporten, voor de lessen, na de lessen, noem maar op eigenlijk ben je de meeste uren kwijt met het wachten op iets wat gaat komen.. en dat wachten dat is zo zonde van je tijd.. 

De monteur was wat chaotisch bij binnenkomst hij wilde naar mijn buuf, wat ik wel begrijp maar hij moest natuurlijk bij mij zijn

Dus hij keek, zag dat het modem oud was, hoorde het verhaal aan en zei meteen dat ga ik allemaal vervangen, dus dat is gebeurt.

Daarna begint altijd de ellende.. je apparaten weer opnieuw instellen, en geloof me dat ging van geen kant, een paar doen het zo zonder dat ik daar over hoef na te denken, maar de sonos dat was me een gedoe. vreselijk.. dat kreeg ik bijna niet klaar, hij wilde maar niet op het netwerk, dus na heel lang zoeken alles maar terug gezet in de fabrieksinstellingen en daarmee kon het wel, dus alles was ineens klaar, heerlijk.  Daarna alles opruimen en meteen maar de vaste telefoon eruit gegooid

Moet alleen nog mijn slaapkamer tv inschakelen maar krijg het niet zo helder hoe ik dat moet doen met de fabrieksinstellingen van de dommel. maar daar heb ik nog wel tijd voor omdat uit te zoeken 

in ieder geval blij dat alles het nu weer naar behoren doet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten