donderdag 7 april 2022

Hollywood ( schoolfeest Rijnwoude)

 

Afgelopen donderdag was het zover, we konden weer een feest geven op de diverse locaties.. geweldig eindelijk weer eens een feest en waar ik zo naar uit heb gezien. juist was het kunnen deelnemen op een schoolfeest op Rijnwoude, mede omdat ik weet dat ze altijd eerst de ride of fame hebben, waarbij leerlingen met de meest waanzinnige soorten vervoer naar school komen. 

Dit wilde ik al heel lang een keer meemaken, en dat kon nu omdat ik werkzaam ben op deze locatie

Tevens vond ik het Thema helemaal in mijn straatje, en natuurlijk ben ik even flink gaan uitpakken, als drama docent hoort dat erbij maar ik vind het zelf ook altijd heerlijk om dan een keer helemaal anders te zijn dan ik normaal ben.. juist om zo te laten zien dat het erg leuk is om je te verkleden

Gelukkig heb ik een prachtig set klaarhangen mijn lange jas, mijn hoge hoed met lampjes, mijn lange, en mijn slangenleren schoenen die na een avond wel ontzettend veel pijn doen maar dat mag de pret niet drukken.

Zoals te verwachten was, was ik keurig op tijd, de aula was een prachtige aangeklede zaal, met alles voor Hollywood, mooie dingen hadden ze geregeld ook de versiering was echt groots uitgepakt.

De DJ was een oud leerling die helemaal uit zijn dak ging en er vreselijk veel lol in had, de sfeer zat er al snel in. 

Het hoogte punt van de avond vond ik wel de RIDE of Hazerswoude, waar leerlingen door hun ouders naar school werden gebracht, wat ooit begon als gewoon een ouder brengt een kind is het inmiddels uitgegroeid tot iets groots, het hele dorp loopt bijna uit, De leerlingen worden met de meest waanzinnige auto's of voertuigen gebracht,  hilarisch soms, zoals twee meiden die in een hoogwerker aan komen, keurig in Gala, of een grote vrachtwagen en dan gaat de deur laadklep open en komen er tig leerlingen uit met een grijns op hun gezicht geniaal.. en zo waren er vele prachtige geklede kinderen en het was echt feest. ik kreeg er op sommige momenten tranen van in mijn ogen. het raakt me hoe groots een klein dorpsschooltje kan zijn, maar ook hoe men dat als team, als dorpsgenoten oppakt met elkaar.. heerlijk.   ik hoop nog vele schoolfeesten mee te kunnen maken op deze locatie.

De sfeer zit er ook meteen in met een ieder, het is feest, gezellig en aangezien ik de volgende ochtend toch om 6 uur uit mijn bed moet, ben ik rond 21.00 vertrokken naar huis.. heel spijtig want ik was graag gebleven maar vind ook dat ik leerlingen die de volgend dag les van mij krijgen, ook de volle aandacht kunnen  geven en niet omdat ik het te laat heb gemaakt er niet volledig 100% ben.

maar wat een feest en wat een sfeertje.. heerlijk

 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten