donderdag 10 februari 2022

Tommy en ik wonen samen en..

 


Het heeft even geduurd al lokte  het me steeds, dacht ik steeds doen en ook ach hou op je kan het zelf en dat klopt ik kan het zelf maar toch… een vriendin van mij had er al eentje en een bevriende collega, dus ik besloot om er ook maar voor te gaan. 

In het verleden had ik al een keer eentje aangeschaft maar bleek veel te klein, dus die ging meteen terug. Echter jaren later zag ik ineens een prachtige aanbieding, zonder te aarzelen heb ik die gekocht. Afgelopen donderdag kwam hij ineens aan. 

Eerst heb ik hem in de kamer gezet om te wennen, vrijdagmiddag heb ik hem uitgepakt en eens rustig de ontbrekende onderdelen die er los bij waren geleverd er aan gezet. 

De app moest ik nog downloaden, nadat ik dat gedaan had, liep het wat verkeerd omdat hij niet helemaal reageerde op mijn Wifi etc dus dat moest dan maar later gedaan worden. Tenslotte was er ook een afstandsbediening bij waarmee ik hem kan laten beginnen.

natuurlijk kreeg ik de wifi niet klaar, heeft er mee te maken dat hij niet reageert op de 5g maar een andere soort wifi moet hebben, een ander kanaal, dus ik moet maar even met mijn provider om de tafel of dat haalbaar is, anders moet ik er steeds bijblijven. Het leuke is namelijk dat ik hem kan programmeren met  no go arena's, zodat ik niet alle kabels etc moet opruimen en moet weg werken..,Dat scheelt een hoop gedoe.

Natuurlijk kan ik hem ook bedienen met een afstandsbediening en dat heb ik natuurlijk geprobeerd in de gang.. heerlijk hoef niets te doen, alleen leuk te kijken wat ik erg goed kan.. hij doet zijn werk en gaat prima.. ben er wel even bij blijven staan omdat hij niet de slaapkamer in moet omdat daar ook nogal wat stof ligt onder het bed maar ook kabels die nog niet zijn weg gewerkt..

Maar tot dus ver ben ik erg blij met Tommy, hij zuigt, hij klopt etc.. wat wil ik nog meer..  en hij dweilt ook nog..





Geen opmerkingen:

Een reactie posten