zondag 27 februari 2022

are you being served? ( film)

 

Zo jammer dit, jaren lang heb ik de serie Are you being served gevolgd op tv, ik vond het hilarisch, natuurlijk was het wat gedateerd maar ik weet uit mijn herinneringen dat ik erg vaak heb gelachen om de grappen en de terugkomende grappen en opmerkingen. Opmerkingen als die nu zouden worden gezegd op de werkvloer, dat je dan meteen een proces aan je broek hebt en dat je zeker meteen op non actief word gesteld. 

Dus toen ik op Netflix zag dat de serie ook een film had uitgebracht, kon ik niet wachten om hem te gaan bekijken, want ja toch een stukje jeugdsentiment.. dit wilde ik niet missen..

Spijt als haren op mijn hoofd dat ik heb gekeken.. wat een gruwel deze serie..  te flauw voor woorden, de verhaallijn zo simpel en zo doorzichtig, de knulligheid van het decor... de klucht van theater van de lach die er in is gebracht, dan niet met deuren maar met tenten..  het is een gruwel voor het oog en het oor....

Kortom dit is geen aanrader, ook niet uit het oogpunt van jeugdsentiment, het is afschuwelijk slecht... en ik had het liever niet gezien zodat ik mijn goede en leuke herinneringen had kunnen behouden.. 

Kortom het blijkt dat het soms niet handig is om een film te maken van een goedlopende serie.. het is vaak juist dan net niet wat het zou moeten zijn...






Geen opmerkingen:

Een reactie posten