maandag 3 januari 2022

Samen geknepen billen

 

Afgelopen maandag was het weer zover.... de apk van mijn auto. ondanks dat mijn auto het nog steeds geweldig doet, hij heerlijk rijd, er eigenlijk niets op aan te merken is, is het altijd een spannend moment, je weet nooit wat er uit komt en wat ze vinden.. ik hoop niet veel maar toch..

Zondag na het wandelen had ik samen met Ankie de auto al naar de garage gebracht, de sleutel daar in de brievenbus gedaan zodat ik maandag niet achterlijk vroeg op hoefde staan om de auto er naar toe te brengen.. het voordeel van twee sleutels hebben bleek nu ook weer een voordeel.

Dus na het ontwaken is het wachten wanneer het telefoontje komt en dan vooral wat is de uitslag is hij goed gekeurd, of moet er van alles aan gebeuren. je weet het nooit maar ik denk dan altijd laat maar gebeuren.. je kan er tenslotte toch niets tegen doen en het gaat zoals het gaat.

Kortom om 12.00 ging ik maar eens bellen hoe het er mee voor stond met de auto.. kreeg ik het mooie antwoord dat hij me net wilde bellen waar de auto bleef.. Waarop ik dus vertelde hij staat al voor de garage bij jullie en in de bus liggen de sleutels.. Kreeg ik eerst een hele tirade dat ik dat had moet aangeven, waarop ik dus meteen zei, ik heb gisteren hierover nog een mail gestuurd, dus daar staat het in. Toen kwam het verhaal dat ze heel veel moesten doen namelijk de distributie riem, remvloeistof vervangen etc.. waarop ik zei. nou bij mij weten niet, het is apk en grote beurt.. Natuurlijk kwam meteen de opmerking maar bij een auto van 10 jaar oud moet die distributieriem vervangen worden. Ik dus erg verbaasd dat ze dat al hadden besloten.. dus dat vind ik bijzonder.  Hij ging nog even overleggen met de werkplaats en die hadden gezegd ja moet wel.. dus vind ik een vreemde gang van zaken, al dingen bedenken zonder het te hebben gezien.

Wat het akeligste is dat hij dus ook nog zo even tussen neus en lippen zei, nou we hopen dat we hem afkrijgen anders trekken we hem door naar morgen.. Waarop ik zei, dat komt heel slecht uit want morgen heb ik hem echt nodig. dus ik hoop het niet...

Kortom die samengeknepen billen zijn niet voor niets op dit moment. hopen dat het gaat lukken allemaal.... balen dat ze hun mail niet lezen en dus kennelijk pas om 12.00 bedenken om mij te bellen waar mijn auto blijft, terwijl ik denk.. ik zou eerder bellen. heel bijzonder dit.

Maar goed, de uitslag is binnen, alsof je een emmer leeg gaat gooien, pas dinsdag klaar, kortom die samengeknepen billen zijn nu wel heel erg samen geknepen..

maar goed er moeten in de loop van de tijd nog wat extra dingetjes gebeuren en dat laat ik even doen bij een andere zaak die daar tijd voor heeft wat denk ik een mindere kostenplaatje is



Geen opmerkingen:

Een reactie posten