donderdag 20 januari 2022

de 1000

 

Omdat we het vrijdag samen zo leuk vonden besloten mijn buurjongen en ik om ook nog dinsdagavond samen te trainen. Ik had natuurlijk de wod weer in elkaar gezet en dacht ik doe even een oude bekende van mij, namelijk de 1000x wod. alle oefeningen 100x om zo aan duizend te komen.

 Dus om 19.00 gingen we samen naar de plek waar we sporten, overdekt en heerlijk rustig om te sporten. We hadden beiden niet zo heel veel zin, maar het gekke is als je eenmaal weer bezig bent samen is het leuk. We begonnen met onze warming up natuurlijk. Daarna gingen we aan de slag, we gingen mooi gelijk op en we hadden vreselijk veel lol samen. Ik had bedacht dat we om de 5 minuten een rondje gingen rennen omdat dit ook vrij goed is voor onze conditie. Dit veranderden we gaande weg in eerst 1 rondje, dan 2 dan 3 en dan uiteindelijk weer af bouwen naar 1 en dan weer terug. ook om dit op te bouwen samen. Kortom het was erg leuk weer. Nadat we en uur intensief hadden getraind, gingen we blij en opgewekt naar huis met de belofte dat we dit voorlopig blijven doen samen 1x in de week samen trainen. Met ook in de gedachten om samen het hardlopen op te pakken.



De 1000 wod…

Warming up:

Traplopen en rennen, algemeen bekend.

Daarna de halve Frank.

 

Bij de volgende opdracht gaat om de 4 minuten een signaal, dan moet je een rondje rennen en dan verder waar je gebleven bent.

Alles doe je 100x, je mag zelf weten hoe je het doet, als je maar alles moet 100x,

Burpees

 

 

 

Lunches L 100

  L+R=1 (200 in totaal)

 

 

Squats

 

 

Sit ups

 

 

Kb Swings

 

 

Jump squats

 

Push up

 

 

Snatch

L+r = 1 (200 totaal)

 

Crunches

 

 

Mountain claimbers

L+r = 1 ( 200 in totaal)

 

 

 

kort rondje buik

 5 oefenigen

 Legraisers

Hip bridge

Crunch

Side plank met bewegend been links

Side plank met bewegend been rechts

Geen opmerkingen:

Een reactie posten