woensdag 24 november 2021

als je het als eten gaat zien.. ....

 

Zondagochtend had me voorgenomen dat als ik vroeg wakker zou zijn dat ik dan zou gaan sporten, mocht ik niet wakker zijn dan zou ik mijn lichaam de rust geven waar hij kennelijk behoefte aan had.. dus wie was er om 6.30 klaar wakker juist ik zei de gek.. Tuurlijk doe je dan pogingen om vooral te blijven liggen, maar het rusteloze van het lijf en het hoofd besluit toch maar om om 7.45 uit bed te klimmen en maar te gaan sporten, tenslotte vind ik het heerlijk

Dus bij aankomst ingecheckt met zowel mijn Corona app als mijn pasje en kon ik aan de slag toen de groep compleet was

Dus de warming up waren benen.. vreselijk na die 23 km van zaterdag maar ik heb me er redelijk doorheen geslagen

als toetje:

3x 1 minuut

dribbelen op de plaats

kniehef

hakken billen.

daarna 3x 1 minuut

rechte plank, 

site plank links

site plank rechts

dode hond 

of te wel de deadbug.. dode beestje

 

Als hoofdmenu

overhead press (strict)

we moesten beginnen met een lege stang 

  en daarmee 20 x boven ons hoofd

en daarna steeds meer gewicht er aan en minder herhalingen

van 20 nar 18 etc tot 0

en dan je grens opzoeken hoe vaak je 1x kan.

ik had een behoorlijk gewicht. de stand kon niet voller dat was duidelijk

maar heel lang mee bezig geweest


als toetje:

10 strict press

10 kb swing russian

10 push press

10 kb swing american

en dat afbouwen naar 0

 

als koffie/ thee ronde:

 3 rondjes mocht ik, omdat ik laat klaar was met de presses en het nagerecht

10 x strict presses

10x front sqaut

10 x push press

10x bent over row


kortom het was een pittige bezigheid deze ochtend maar wat lekker dat ik het gedaan heb

en ...... dan valt het wel mee. al heb ik wel zwaar getafeld deze ochtend..denk dat ik er nog lang last van ga houden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten