zondag 17 oktober 2021

was toch wel weer even lekker


 Zondagmorgen, niet echt lekker geslapen ergens kennelijk toch wat spanning voor Malta, is nieuw en dus ook spannend.. maar ook leuk.. 

Dus toen de wekker ging had ik de neiging om te denken ik ga niet, maar toch doorzetten tenslotte is het voor het goede doel. een gezond lichaam met de daarbij horende leuk dingen zoals je fitter voelen.

Ik was wat laat en daar heb ik geen excuus voor of een geldige reden ik was gewoon lui en langzaam.. maar het voordeel is dat je meteen kan beginnen.

De warming up bestond uit

10 push up

20 burpees

10 push up

daarna begon je met 30 air squats 

en dan weer 20 burpees, 10 push up

en zo verder met 40 step up, 30 airsquats..20 burpees en dan weer 10 push up

daarna 50 sit ups, gevolg weer een schuurblaar op mijn billen,  en dan weer die 30 air squats, 20 burpees en 10 push up.

Het echte werk bestond uit:

10 rondes van 10 burpees, 10 airsquats, 10 burpees en 10 situps.. en dat dus 10 rondes.. geloof me ik heb nog nooit zo gezweten voor mijn gevoel als deze ronde

Als afsluiting..  50, 40 , 30 , 20. 10

dat hield dus in..

50 frontsquats

50 push up

100 x touwtje springen

en dan steeds er 10 af totdat je klaar bent.. en dat is de hel. geloof me.. vreselijk gewoon

We hadden niet heel veel tijd meer dus ik ben tot de 30 gekomen, had nog even het idee om het toch maar af te maken maar besloot toch maar om eerder te stoppen ook omdat ik niet echt fit was leek me dit extra slim en handig

kortom de zondagochtend wod was weer een stevige en is goed gegaan gelukkig

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten