vrijdag 22 januari 2021

un do Box je toekomst... actie...

255 dozen ingepakt.. 

Met veel lopen, met veel uitpakken, inpakken en dichtmaken, kortom heel veel werk, in 3 uur tijd.. ze zijn inmiddels gelukkig klaar de 255 undo box.. voor de leerling werving. 

Nadat ik al deze doosjes had gevuld, ben ik nog even gaan kijken bij mijn maatjes van kunst. We hadden deze opdracht namelijk samen bedacht,  het is een mooie combi tussen onze vakken.

Bij mij krijgen ze een vingerpoppetje en moeten ze een filmpje maken dat ze een toneelstukje doen met dit vingerpoppetje,  Bij kunst maken ze van dit doosje een poppenkastje zodat ze daarin met het poppetje kunnen spelen. Ze moeten een filmpje inleveren en de mooiste krijgt een prijs van  ons.

Het is in dat opzicht iets moois dat samenwerken met elkaar. 

Nadat alles was ingepakt, hebben we het afgeleverd bij het centrum waar ze in de grote doos worden gedaan  zodat ze naar de nieuwe leerlingen kunnen worden gebracht.

Daar toch nog even wat gedaan, om daarna weer naar huis te lopen. 

Afgelopen week, heb ik op maandag nog even flink geholpen met inpakken van de dozen,  er moesten nog heel veel gedaan worden, dus leek het mij wijsheid om dat even te doen. Nadat ik alle dozen had ingepakt kon ik weer naar huis, met de gedachte laat ik even de dozen rondbrengen naar de aankomende leerlingen.

Dus woensdag ben ik met een collega in een geleende bus gaan rijden om deze dozen af te geven bij diverse kinderen. We kregen  5 dozen mee, en moesten door de buitendorpen heen.

Het begin was bij een leerling waar we heel lang moesten zoeken naar het goede huis, het kan ook hebben gelegen aan dat ik op mijn telefoon niet goed had aangegeven welke route het was... beetje vaag in het begin, dat heb ik vaak eerst moet ik er even inkomen om daarna weer volop aan de bak te kunnen. 

Dus bij het tweede huis die we aandeden mocht ik de doos overhandigen, om het blije gezichtje te zien van de leerling en het enthousiasme van het gezin..

Nou ik belde aan, geen mens thuis helaas.. heel jammer.. dus wij de box weer in de auto en verder gereden , de twee volgende leerlingen voorzien van de dozen.

Gelukkig waren die mensen wel thuis, al valt me wel op dat heel veel deurbellen het niet doen. zou dat nu komen omdat men al zoveel heeft besteld dat de bel stuk is of zo..

Maar naar 2 uur met de bus crossen door het randgebied van Alphen hadden we onze dozen geloosd en konden we weer naar School, 

Het was erg leuk om te doen en ook erg geslaagd. heb het idee dat dit idee erg aanslaat bij een ieder.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten