donderdag 9 april 2020

Witte donderdag perikelen

Opstaan en het eerste wat ik dacht was.. oh morgen geen wekker.. een extra uitslaap dag.. de vrijdag ben ik vrij.. dat is nu een Goede Vrijdag.. heerlijk

De eerste 3 uur is saai van de dag. ik zit in mijn werkkamer en wacht op contact. dit keer waren er twee leerlingen die even gewoon een geprekje met  mij wilden over van alles en nog wat.. erg leuk.. en gezellig.

De klok tikte de twaalf aan en ik kon de zoom sluiten.. nog wel even contact gehad met onze locatie leider, over het nieuwe lokaal. was wel belangrijk vond ik  dus daar nog even over gepraat.

Op het balkon mijn lunch genomen.. even wat eten en genieten van de zon. de zon was heerlijk, dus ik ben daarna maar gaan wandelen, twee routes gecombineerd, het leuke was dat ik dit keer had bedacht om wat klein geld mee  te nemen, er zijn namelijk overal leuk kraampjes aan de weg waar je iets kan halen, dus op de eerste route maar een paar potjes jam meegenomen eentje voor de buuf en eentje voor mezelf.

Daarna route twee op, dat is een pittige dat weet ik uit ervaring maar had mezelf beloofd dat ik dan asperges mocht halen.. met  twee potten jam op mijn nek dat stuk gaan lopen.. echter het bleek dat de asperge boerderij heel ver weg was. dus heb ik maar besloten om terug te lopen en dan maar naar een andere boerderij te gaan, waar ze ineens ook asperges hadden.. dus dezen gekocht, een stukje jonge kaas, wat snoeptomaatjes, komkommers, eieren. zwarte bessen en aardbeien.. kortom het voelde goed..

Zeker toen ik naar huis liep en me besefte dat het voelde als vakantie... alsof ik ergens in een ander land was en dus met mijn boodschappen op weg was naar mijn hotel. of wat dan ook.. de zon scheen en dan is het heerlijk lopen

onderweg natuurlijk ook de nodige foto's gemaakt

Terwijl ik zo liep te dwalen kwam ik mijn sportmaatje Ingrid tegen, een aangename verassing het was maar goed dat ik haar vaker in haar dagelijkse  kleren had gezien anders had ik haar waarschijnlijk niet herkend, sommige mensen ken je alleen maar met sportkleren aan, dat je soms tig keer moet denken wie het is als je ze ineens ziet met kleding aan. Is even schakelen.. vind ik ook altijd met instructeurs... dat is ook zo schakelen.

maar goed na die 13 km te hebben volbracht kwam ik gisteren tegen van de Frank.. mijn hemel wat een spierpijn ineens overal.. en dat is eigenlijk iets wat me altijd overkomt., ik voel niets totdat ik weer iets van sport ga doen.. dan ineens spierpijn.

Thuis eerst lekker gegeten, daarna omdat het zo lekker was even een half uurtje de ogen dicht.. om me aan te sluiten bij de life stream les van de sportschool, erg leuk weer en merk dat na de eerste keer dat ik totaal gesloopt was.. ik nu toch beter ging...  ik zweet minder en het werkte lekker.. zou het kunnen dat ik fitter ben geworden of zouden de oefeningen minder zwaar zijn.. wat maakt het uit het is een stukje vertier in de avond en nog goed ook.. 
even en paar foto's van onderweg











Geen opmerkingen:

Een reactie posten