zondag 26 april 2020

Uitje sinds tijden...




De zondag bestond uit heerlijk uitslapen...  wat een luxe is dat, had het al eerder aangegeven maar het is een feit dat de Jumbo mij mij op het plein, en ik ben er super blij mee hoor, geloof me.. het is ideaal, je loopt er snel even heen als je wat vergeten bent etc.. dus het is geen probleem, maar toch.. dat laden en lossen, en zeker als er een bepaalde chauffeur komt, dan is het toch een geschreeuw tegen elkaar, dat ik er in ieder geval wakker van word..Bedenk dat dat ook nog de vuilniscontainer geleegd word, en altijd om 7 uur in de ochtend. voor mijn raam, de glasbak een dag later... ook bij mij in de buurt.. tel uit je winst hoe vaak je uit kan slapen zonder dat je door dat soort geluiden gewekt gaat worden... maar nogmaals het genot van hier wonen is groter dan de last die ik heb van die geluiden.. al hoewel...  

In bed even mijn dagelijkse rondje gedaan van wat ik wil lezen,  sommige dingen word ik heel vrolijk van, anderen zetten me aan het denken voor de dag en soms ben ik erg verwonderlijk over hoe mensen iets positiefs zo niet positief kunnen brengen/ maken

Maar goed nadat ik eruit was gegaan, eerst maar eens mijn spullen klaar gezet om te gaan trainen thuis, had de wod. 23 -3 tot aan 3 en dan terug.. de oefeningen waren.  press and clean, links en rechts, en lunches.. en dan ook tussen elke oefening, dus  23 press and clean links, 10 kb swings.. om daarna de rechter kant te pakken en zo ook met de lunches, , het was een super setje zoals ze dat noemen.  3 oefeningen met elkaar en dat is het dan ook,  ik had bedacht van 23 naar 3 en dan weer terug. alleen had ik de variatie in gebracht, de clean in plaats van clean en press, en de lunches niet met uitstappen maar met stilstand, dus in de houding blijven staan...  het werkt. ik was klaar met deze ronde en de 1000 cal waren gehaald, daarna nog even wat extra borst schouder oefeningen gedaan in het trappenhuis met de tube en ik was klaar.

Daarna de bundel 2020 weer een stuk doorgelezen, de nodige veranderingen aan gebracht, elke dag probeer ik er 50 te lezen, anders zie ik het niet meer, zodat ze naar  mijn corrector kunnen en die kan ze dan nakijken op taal en spel fouten. dus dat is handig... dan kan hij waarschijnlijk eind mei al naar de drukker wat erg gaaf zou zijn.. 

Moet nog steeds uitzoeken hoe ik dat moet doen met die titels in dat vak in voeren, het lukt met nog niet en kan het ook nog niet iemand vragen..  helaas.. maar wie weet is er iemand die dit leest het kan en opstand het mij kan laten zien op mijn computer hoe het moet. je weet nooit.. zou handig zijn

Na het sporten de was gedraaid, om die uit te hangen kan die ook weer drogen.

Even op het balkon gezeten om mijn lunch te nemen om daarna maar eens te verdiepen in het leven buiten 4 muren, ben met de auto naar de Aldi gegaan, ik zit en zat te dubben over een robotstofzuiger... lijkt me zo handig en zo ideaal, maar besef me ook ik moet dan alle snoeren weg werken.. zodat hij daar niet in vast komt te zitten, daarnaast  is het gedoe en heb net een mooie goede nieuwe gekocht. dus ik stel het nog maar even uit.. tenslotte ben ik niet allergisch nog voor stof. en je kan ook teveel luxe willen toch.

De auto, ondanks dat het misschien onzin is, even door de wasstraat gehaald, ik was het poep en de stof op de auto zat. zeker als ik weg wilde rijden en ik dan bijna niets kon zien door de ramen omdat ze zo goor waren.. moet zeggen het was een uitje. en wat heeft dat water en schuim een mooi effect op je ramen.. echt zitten te genieten van dit schouwspel.. het is vermaak waar je vroeger op house partys kon genieten.. de zgn fregals.. erg mooi... en heel zen..  
|( besef me nu ineens dat het echt als een uitje was, alsof ik in een bioscoop zat met een voorfilm voordat de film over het echte leven ging beginnen.. heel bizar eigenlijk..  maar goed het is niet anders... het was mooi om te zien.. ) dit keer met recht een uitje, normaal iets wat je even heel snel tussendoor doet en nu is het een uitje. hoe bijzonder en wonderlijk is dat wel niet..

De avond bestond uit skypen met moeders, skypen met Heleen, veel bijpraten en daarna lekker tv kijken de serie Homeland is weer begonnen wat een heerlijke serie is dat toch.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten