zaterdag 29 februari 2020

Sir are you alright??????

Weer in London, het gebeurde me vorig jaar al een keer in Groningen, ook in London, en nu weer in London...

Ik heb me suf gepiekerd waarom men mij dat vraagt, mede omdat ik er voor mijn gevoel heel normaal uitzie, geen gekke dingen doe.. 

Maar waarom steeds die vraag......

Totdat ik me realiseerde, dat ik vaak loop te zingen, ik denk dan dat ik dat in mijn hoofd doe, maar kennelijk zing ik hardop... 

Sterker nog ik denk zelfs dat ik in mezelf loop te praten.. tel daarbij op dat ik soms als een kip zonder kop rondloop, zeker in een museum, wat ik niet ken, waar ik wil kijken naar kunst, maar dan een zaal niet kan vinden,  dan zeg, waar is die zaal toch, deze is het ook al niet..

Excuus hiervoor ik woon natuurlijk al heel lang alleen.. dus ja dan ga je in jezelf praten, intern overleg noem ik dat vaak.. en nu ik geen katten meer heb valt dat ook op bij de buren etc...maar ja die kennen me.

Ik realiseer me ineens. dat ik kennelijk, dank zij de reclame over wat te doen met mensen die dementeren als je ze ziet lopen, denk ik dat ik door sommigen nu zo word gezien.. dus dat ze denken dat ik de weg kwijt ben.... ik denk wel dat ik nog steeds 20 ben maar ze zullen wel denken dat ik ouder ben.. of zien.. of ze denken dat ik gewoon niet goed ben in mijn hoofd....

Kortom ik denk dat ik als ik dat wil voorkomen maar een mondmasker moet dragen.. dan valt het minder op en denkt men gewoon niets als ik langsloop alleen daar loopt weer zon iemand met zon ding.. hij weet toch wel dat dat niet help... 

Kortom daarom bovenstaande plaatje, dan wil ik hem natuurlijk wel in stijl, in mijn eigen kleur.. anders ziet het er zo dom uit..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten