dinsdag 11 februari 2020

hoor de wind raast


Niets is lekkerder dan met storm lekker in je bed liggen, tot de dekens net tot onder je neus, leuk filmpje op de tv en eindeloos genieten van de wind die raast om je huis... waarin je je veilig voelt.

Ach ik geniet.. ik vind het heerlijk om zowel in de storm te lopen , met de natuurgoden te worstelen. weer de prachtige volzin te kunnen zeggen.
Man Man wat waait het hard. ik waai uit mijn verschoning....

Vind dit zon gouden zin.. hij slaat nergens op maar ik vind het heerlijk om hem te kunnen zeggen....  zo leuk.. zeker als je de koppen ziet van mensen die het horen.. De meeste beelddenkers krijgen een soort van glimlach op hun gezicht, de wat minder met beelddenken gezegende mensen , die kijken vooral heel fronsend en je ziet ze denken.. dat kan heulemaal niet. . uit je verschoning waaien.. wat een stomme opmerking. kortom hij is geweldig om te zien.. tot dusver is nog niemand van de beelddenkers over hun nek gegaan bij het beeld dat ik uit mijn verschoning waaide.. ik wil dat ook graag houden.


Afgelopen zondag had ik me afgesloten voor de hele wereld behalve mezelf,. ik wilde even niets, alleen maar zielig zijn en me rot voelen. Ik had vrijdagavond weer behoorlijke koorts en dat zette zich zaterdag ook door, de hele dag in bed, geloof me daar word je niet beter van. misschien wel gezonder maar niet veel beter. je lichaam geeft allerlei mankementen aan die je al was vergeten dat je ze had.. dus helaas

Gevolg was dan ook dat ik niet naar de cross xxxl ben gegaan, dat ik niet heb geluncht met de sportvrienden, dat ik niet naar de film ben geweest...  maar in huis heb gezeten en heb gedacht. okey dat is iets wat ik maar moet accepteren.. het is niet anders

De storm die om het huis raasde maakte me helemaal blij. ik vond dat zo lekker.. je verschuilen onder je dekens en genieten van de wind..
en dan denken.


juist oh wat heerlijk ik waai zo wat uit mijn verschoning....

kortom, ondanks dat heel veel mensen last hebben van stormschade, misschien wel heel bang zijn voor de storm en alles wat er meer kan gebeuren.. ik kan er geen genoeg van vinden.. ik vind het heerlijk en leuk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten