donderdag 9 januari 2020

Stomatitis aphotosa om maar even wat te noemen.






Ik a.. jij af.. IK AFT...

een mooier woord bestaat niet... voor iets wat zo vreselijk onaangenaam is en zo vervelend dat je er echt last van kan hebben..

 Ik heb er echt over na moeten denken dit woord waarmee die aften worden aangeduid.. maar vind het mooi maar het resultaat is vreselijk pijnlijk.

Afgelopen donderdag voelde ik het al.. een soort van pijn aan de onderkant van mijn tong.Voor mezelf kon ik me niet iets bedenken waardoor ik mijn tong misschien geforceerd had of dat ik hem misschien had misbruikt.. dus ik begreep het niet helemaal

Totdat.. juist ik op een helder moment zaterdag ochtend pas, ik had ook de vrijdag veel last, zeker bij het eten.. ik een blik wierp met een zaklampje erbij en tot mijn grote verbazing zag ik een grote witte pukkel.. op de onderkant van mijn tong.. 

Ik wist het al meteen, dat is een aft. die moet behandeld worden.. een vreemde plek maar ja een aft bedenkt niet waar hij wil gaan zitten die doet ook maar wat. om eerlijk te zijn dus. tja

Ooit had ik van dat spul gekocht gemaakt van rabarber zuur, en dat hielp enorm
dus dat gehaald en het werkt geloof me
al is het vreselijk pijnlijk dat wel 
maar het werkt

gelukkig is er op zondag bijna geen pijn meer en is het bijna over.. maar wat een hel is een aft op die plek.
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten