zaterdag 9 november 2019

uit eten met de sportvrienden

Ergens is het idee ontstaan dat het leuk zou zijn om met een aantal mensen van de sportschool met elkaar uit eten te gaan. Dus dat is door Marianne geregeld. Uit de groepen van de cross xxl , de Burn en de Kettle Belle, waren met 14 mensen die uit eten gingen met elkaar.

Er konden natuurlijk veel meer mensen mee, maar die konden niet om andere reden, maar we doen zeker een herhaling.

toen ik aankwam zat Marco, al te wachten, hij zwaaide ik naar boven en meteen, is het met hem gezellig dat is altijd zo.. en altijd leuk samen. We kennen elkaar al heel lang, ooit in een heel ver verleden heb ik hem les gegeven, nu is hij naast een sportmaatje, een eetclubvriend, ook een vriend geworden, Leuk vind ik dat wegen elkaar zo kunnen kruisen en steeds elkaar aanraken in het leven.. mooi om te zien.

We zaten net en langzaam druppelden steeds meer mensen binnen, het werd steeds gezelliger. zeker ook omdat wat allemaal later aten dan we gewend waren, we hadden dus gewoon trek. De sfeer zat er al meteen in met elkaar, we begonnen meteen al te kleppen en te praten en het leuke is dat we kennelijk elkaar al zo goed kennen dat we niet eens over het sporten hebben maar over allerlei zaken. We kletsen gewoon en het is leuk en ontspannen.

We begonnen met broodjes met wat erop, daarna pizza stengels met een aioli saus, wat ik meer een soort crème vond. Daarna had ik een pizza besteld met heel veel paddenstoelen, het is herfst tenslotte met een truffeltopping en rucola.. De sla die tegenwoordig overal op ligt en eigenlijk zwaar overschat is in mijn opinie, in het begin was hij erg bijzonder door zijn noot  smaak maar tegenwoordig is dat wel aardig weg gekweekt. Het lijkt alsof de smaak wat aan het verflauwen is.

Maar niets doet af aan de sfeer met elkaar, we hebben heerlijk zitten praten met elkaar over van alles. Daarna kwam het veel besproken toetje. de Death by Chocolade.. een toetje wat voor twee personen is en wat allemaal voorzien is van chocolade dingen.. hij was wel erg lekker om eerlijk te zijn.. ik had eentje besteld om te delen met Misjel, een collega en sportmaatje, tevens eetclubvriend en vriend,  dus dat was erg handig het was heel veel.. Maar ik moet zeggen je kon het ook met gemak in je eentje op.. hij was heerlijk.

Nadat we hadden gegeten hebben we nog even zitten natafelen en na te genieten,. Samen zitten te kletsen  en voor we het wisten gingen we naar huis zat het erop.. 
Het was een  heerlijke ontspannende avond  en wat is het toch leuk om met een groep leuke mensen uit eten te gaan  waarvan je sommigen prive kent maar ook een heleboel alleen van het sporten kent en dan elkaar op een andere manier te ontmoeten en van en met elkaar te genieten, vooral ook om elkaar een keer in kleren te zien..... erg bijzonder



Geen opmerkingen:

Een reactie posten