donderdag 21 februari 2019

het werd weer tijd

Gisteravond sinds lange tijd weer een keer uit eten geweest met vriendin Kitty in het restaurant van school. Ik kom er graag, het eten is er perfect lekker, je hebt altijd een drie gangen menu, en altijd in voldoende mate. maar niet overdadig. Om met woorden te spreken van vrienden.. Kleine( maar in dit geval iets grotere) porties. Het is altijd een drie gangen menu, en ja kan kiezen uit twee voor, twee hoofdgerechten, altijd is er iets van vis en vlees of er is vegetarisch op verzoek. Daarnaast is het  toetje altijd perfect.

Vandaag hadden we de keus uit Carpaccio , of een bospadensoep, tagliatelle met vlees, of  kabeljauw met ravioli, of ze het zelf hebben gemaakt weet ik niet maar het is heerlijk altijd.

Kitty en ik kozen beiden voor de bospadensoep, daarna kreeg Kitty de ravioli met kabeljauw, en ik twee gevulde portobello's met daarbij ook ravioli. Het bord was opgemaakt met gesneden paprikarepen en een tomaatje uit de oven.

Het toetje bestond uit een glaasje met tiramisu.. alles even lekker en goed. 

Naast dat het eten heerlijk is en slechts 12,50 voor een drie gangen menu is, is het een feestje om te zien hoe het gaat met de leerlingen, hoe ze stralen, hoe ze hun best doen. Daarnaast heb ik diepe bewondering voor mijn collega's die dit toch maar even elke donderdagavond weer doen. Zeker als ik zie hoeveel zelfstandigheid ze deze leerlingen geven, maar ook, hoe ze ze begeleiden. de vriendelijkheid van ze naar zowel de klanten als de leerlingen. Het praten etc.

Ik geniet daar altijd zo enorm van.. het is een feestje... kortom het restaurant Bospark is een aanrader om een keer te gaan eten. op een donderdagavond tussen 17.30 en 20.00 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten