donderdag 13 december 2018

de charme van Koning Winter te lijf

Ik zag het op internet en dacht.. dat is iets voor mij... lekker snel en handig...  zeker als je de foto ziet en ook de mogelijkheden die er zijn.. Dit is de koop van de eeuw.

Woensdag kreeg ik hem binnen, ik was superblij, dit zou het worden.. Toen ik donderdagochtend even wakker werd hoorde ik het al.. het schuren van de ijskrabbers op de autoruiten.. zon heerlijk geluid vind ik dat, zeker als ik nog in bed lig en nog even kan blijven liggen...

Dus ik was blij, eindelijk kon ik mijn nieuwe supersonische ijskrabber, de magische ijskrabber, gebruiken.. ik zou binnen een mum van tijd klaar zijn met krabben.

Vol ongeduld heb ik nog even in bed gelegen ben toen de wekker ging mijn bed uitgesprongen, me snel gewassen etc, ontbeten en stond te popelen om naar buiten te gaan...

Gelukkig was het al vrij snel tijd om te gaan, ik huppelde bijna naar mijn auto.. want ja ik mocht mijn nieuwe ijskrabber gebruiken.. het zou super snel gaan.. dus ik had mijn normale tijd aangehouden want het ging snel volgens het filmpje en ook volgens de foto's

Wat kan een mens toch dom zijn. de vorm is prachtig, hij ligt ook goed in de hand maar.. hij is niks niet sneller dan de andere, sterker nog het leek langer te duren omdat je niet echt in het ijs kan hakken.. dus ik weet niet of dit nu echt de aankoop van het jaar is.. maar we zullen het blijven proberen.

Moet bekennen dat ik toch wel erg laat op mijn werk was..  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten