dinsdag 9 oktober 2018

Spreuken (2016-07)

Als de hoop valt
worden dure eden gezworen
(Leonardo Da Vinci)

Overal ben ik welkom
toch hoor ik nergens bij
(Herman Brood)

Geluk hangt af van wat
mensen kunnen geven,
niet van wat je krijgt
(Mahatma Gandhi)

We lenen vaak van de toekomst om de
schulden van het verleden te betalen
(Kahlil Gibran)

Misschein ben ik een gewoon meisje
maar jij geeft mij het gevoel dat ik een prinses ben

Wie is een groots mens? Degene die het
sterkst is in het behouden van zijn geduld.
(Boeddha)

Vriendschap eindigt vaak in liefde, maar
liefde nooit in vriendschap
(Charles Caleb Colton)

Ik heb geen speciaal talent
ik ben slechts nieuwsgierig
(Albert einstein)

Wie rijk wil zijn moet niet zijn vermogen
vermeerderen, maar zijn hebzucht verminderen
(Plato)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten