donderdag 11 oktober 2018

Ruby Chocolade

Het voordeel van het kijken naar kookprogramma's zoals Masterchef Australiƫ, en My kitchen rules. is dat je dus ook veel nieuwe recepten leest maar ook dat je nieuwe ontdekkingen tegenkomt.. heel erg fijn altijd.

Een aantal weken geleden was er een mevrouw die alles met chocolade doet en had bedacht dat ze maar eens iets met Ruby chocolade moest maken.. een nieuw ontdekte chocolade die roze is in plaats van bruin of wit en die dus puur natuur is.. het schijnt het beste van het beste te zijn... alle andere chocolade soorten vallen in het niets.

Vrienden Chris en Rick kwamen eten en geen moeite teveel voor deze gasten, dus heb ik me maar eens verdiept in het gegeven waar ik deze chocolade kan kopen, nou gewoon online... ideaal.. maar wat wel even schrikken was, was de prijs.. gelukkig kon je ook een hele kleine portie bestellen en dat heb ik dus maar gedaan.. een ienieminie portie zodat we bij het toetje konden genieten van deze unieke chocolade combi... 

Zeg je Chris dan zeg je altijd chocolade.



Natuurlijk begonnen we de maaltijd met een soep vooraf, met daarbij turks brood en  kruiden boter en speciale aioli dip, die je gewoon op je brood kan smeren. Aangezien ik Chris en Rick heel goed ken zijn kleine porties de boodschap.

Na de soep hadden we wat meer tijd over om te praten omdat ik de broccolitaartjes nog in de oven moest doen en die doen er nogal lang over om te garen.
Toen dezen klaar waren heb ik  ze op een prachtig bord gezet, de taartjes waren in de vorm van een hartje, met daarbij salade en een heerlijke handvol groente chips, zodat we ook nog extra groente hadden.

Het toetje was dan ook een groot succes, aardbeienijs, slagroom en verse aardbeien met een paar Ruby chocolade parels.

Omdat de combinatie chocolade en slagroom is altijd goed, dus als extra bij de koffie en thee had ik gezorgd voor mini moorkopjes.. of te wel soesjes met chocolade.

De avond was een heerlijke avond, gezellig als altijd waar we natuurlijk uitgebreid hebben gesproken over het wel en wee in het leven.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten