maandag 15 oktober 2018

1756

Afgelopen zondag kregen we bij de cross de opdracht om in totaal 1756 bewegingen te maken met diverse oefeningen.

Dit was de born on 4 juli.. chalenge

natuurlijk zaten er die ellendige burpees in. die we 200 keer moesten doen.. 

Nadat ik met mijn sportmaatje Marco overleg had gehad, besloten we om maar te beginnen met die ellendige burpees... dat was de grootste klus en de grootste uitdaging, mede omdat je weet dat als je ze aan het einde nog moet doen dan red je het niet. dan loop je vast..

dus vol goede moet begonnen wij aan deze ellende.. het is altijd leuk daar niet van maar het is ook wel erg vermoeiend en veel. Gelukkig ben ik dan wel oud maar toch wel erg actief, dus na de eerste 100 zei ik, even pauze, daarna doen we 25 en dan weer even pauze.. maar ik ken mezelf en gelukkig was Marco ook zo je ben bezig en je gaat gewoon door totdat je weer 100 hebt.

Daarna moesten we squaten. dus dat hebben we ook leuk gedaan, samen 200, dat was een makkie na die ellendige Burpees, maar daarna besloten we om toch maar apart te gaan zodat de ene een pauze had, hebben we de kb swing gedaan.. steeds 10 en dan de volgende.. dat duurde wat langer maar het ging lekker..

Hierna kwamen het touwtje springen.. 200 keer per persoon, tenzij je dubbel onder kan.. dus twee slagen voordat je op de grond komt.. dat kan ik niet, Marco ook niet dus wij hebben gewoon ons best gedaan..

Hierna deden we de high pull.. ook weer in etappes, namelijk steeds 10 per arm om zo steeds 20 te doen..
Dit ging super leuk en gezellig en ook snel..

uiteindelijk omdat het tijd was hebben we nog elk 200 sit ups gedaan.. dus we hadden veel te veel gedaan we konden ook nog een ronde, dat mocht 175 doen maar dat hebben we niet gedaan, dat leek ons niks

totaal hebben we dus samen 2400 gedaan, dus elk ongeveer 1200 bewegingen..
nu ik dit  zo bekijk hebben we best veel gedaan in 40 minuten..

we moesten eigenlijk nog  wall bals,  box jumps. en de push up en dan waren we ook klaar geweest. maar we kregen het niet af helaas maar het was erg leuk wederom..

elke zondag is het toch een feestje



Geen opmerkingen:

Een reactie posten