zondag 23 september 2018

zullen we een spelletje doen...

Met nog de schrik in mijn benen omdat ik zaterdagavond ineens de brandweer met loeiende sirenes aan zag komen en die schoten zo bij mij de parkeerplaats op.. en ik dacht okey donderdag op vrijdag mijn moeder.. nu ben ik zeker aan de beurt om te gaan verkassen...  ik had al bedacht wat er zo wie zo mee moest...  wat niet vervangbaar is als dat verdwijnt... maar goed het viel mee, de brandweer was snel genoeg ter plaatse om de shoarma tent te blussen en dus kon ik lekker in mijn huisje aan de overkant kijken hoe het ging en blijven zitten..


Zondagochtend ging de wekker en ik dacht nog zal ik wel, kom zal ik niet.. maar ja je gaat toch hoe dan ook.. Wel besloten om wat minder te gaan sporten, denk dat mijn lichaam wat meer tijd nodig heeft om te herstellen na de nodige trainingen.. dus we gaan wat minder vaak.. Wel jammer omdat ik er toch altijd wel erg van geniet en ook een soort ontlading is van alles.. maar even een pas op de plaats dus in plaats van 7 keer gaan we nu maar 4 keer. Dit is zeker nadat ik een artikel had gelezen over overtrainen.. dus teveel trainen.. en ik me wel herken in een aantal kenmerken.. dus we gaan het rustiger aandoen... denk dat dat beter is..  en wie weet gaat mijn lichaam dan juist wel weer afvallen. 



Natuurlijk  was  het wederom een gave les, er lagen papieren met daarop  de symbolen van de kaarten.. zoals haren was push up.. klaver was, air squats,  ruiten was v-ups en schoppen was de ellende van de Burpees..  vrouw was 15 keer iets doen, bij boer 12 keer en heer 20 keer, en de rest gewoon de getallen van de kaart,  de aas was lunches 40 in totaal, en  de joker was 25 keer iets doen maar dat ben ik kwijt dat hoefde we dus niet te doen.

gelukkig mocht je in twee tallen aan de slag dus dat was wel lekker omdat je elkaar dan kan opjutten en elkaar kan uitdagen. Mijn sportmaatje is erg fanatiek en is eigenlijk altijd het snelst klaar maar ik geloof dat ik haar redelijk heb bijgehouden of zij heeft zich in gehouden dat zou ook kunnen dat weet ik dus niet.

We hebben het in ieder geval erg leuk gehad. zeker toen de tweede ronde kwam waar in dus andere  dingen zaten. natuurlijk zaten er ook de burpees in en die trokken we dan ook twee keer achter elkaar.. 20 purbees bij de aas. bij de joker 50 keer touwtje springen, bij de  harten was het kb swing, bij ruiten de push up,.etc


Het was wederom een les waarin ik heb moeten afzien maar wat wel erg gaaf was.. ik heb er weer erg van genoten al denkt mijn lichaam er vandaag waarschijnlijk anders over maar dat laat ik in het midden vandaag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten