donderdag 27 september 2018

yep en ineens ben je ervan....

 Een collega kwam met de opmerking of het niet mogelijk was om de aula wat gezelliger te maken.. Wegens de nieuwbouw zitten alle leerlingen op drie verschillende locaties en komen ze soms bij ons voor de praktijkvakken. Het is een saaie schuur waar we nu de tijdelijke aula hebben, de leerlingen vinden er dan ook geen klap aan, en terecht

Natuurlijk is er wel moeite gedaan om er een leuke muurschildering te maken met de tekst Leerpark.. maar het is  het net niet.. dus tja dan moet er goede raad komen, dus deze collega vroeg mij of het een mogelijkheid was om de muren in de aula te beplakken met posters zoals ik ook in mijn lokaal heb, en wat ik ook op de muur op de gang heb... dus dat is een top idee vond ik.. 

Deze collega is posters gaan halen bij het parkfilmhuis, is behangplaksel etc gaan halen en dus kon ik vandaag met behulp van onze onderwijsassistent en hem aan de slag met twee klassen. ze mochten de posters insmeren en wij hingen ze op, mede omdat we tot de ontdekking kwamen dat als we ze dit zelf lieten doen dan hingen ze scheef etc.. dus we konden dat beter zelf doen..

Twee uurtjes zijn we bezig geweest en ik moet zeggen het ging zo snel, het leuke vind ik wel dat terwijl we er zo mee bezig waren we ook tot gesprek kwamen hoe we nu de aula wat gezelliger kunnen maken, omdat hij zo saai is, en er eigenlijk totaal geen sfeer is.. 

Ze kwamen met goede ideeën en ik hoop dat men ze ook gaat uitvoeren omdat het wel hun eigen idee is.. 

Kortom ik ben er dus ineens ook van, ineens ben ik ook betrokken bij  de aula leuk maken..  maar ach het gaat om de leerlingen en dus is het prima.. is het alleen maar leuk




Geen opmerkingen:

Een reactie posten