woensdag 18 juli 2018

de vooruitgang deel 2

 Inmiddels begint het ergens op te lijken, dat kan ik niet ontkennen.. de afwasmachine staat er in, ook erg gaaf, en verder is het wel heel bijzonder hoe ze van niets iets maken.
Het plafond is gewit, de muren zijn gewit. Gisteren is er een grote slag geslagen dat kan ik niet ontkennen.. maar het bijzondere vind ik toch wel, dat het zo snel gaat.

Drie dagen zijn ze bezig geweest. bijzonder snel is het geregeld, ik kan daar jaloers op worden, hoe dat gaat, hij kijkt pakt een stuk hout doet wat met een machine.. en klaar. keuken af.. 
onverstoorbaar werkt hij door, alsof er niets aan de hand is.. hij doet wat met een blik, een oog en pats ineens staat mijn afwasmachine erin.. hij zegt nog wat rustig officieel hoef ik dat niet te doen maar ja je wil het wel af zien..  en ik beaam dat ten volste.. heel simpel scheelt mij werk tenslotte..





Geen opmerkingen:

Een reactie posten