woensdag 16 mei 2018

Mahray Abraha



Vaak word ik door leerlingen aangenaam verrast, zo ook woensdag, een leerling van mij uit de ISK, zit al een tijdje bij mij en ik wist dat hij iets deed met muziek. Het gerucht ging al dat  hij een professionele zanger was en goed kon spelen op de gitaar uit Eritrea. dus ik dacht laat ik hem het eens vragen.

Het is echter een verlegen jongen, dus hij zal niet veel zeggen in eerste instantie, maar gelukkig zijn er landgenoten bij mij en die zijn meten al van.. meneer hij heeft een videoclip gemaakt.

Dus die werd meteen met de hele klas op het grote scherm bekeken in mijn lokaal. Het was bijzonder
mooi om hem te zien. Hij is een rustige jongen maar nu staat hij te stralen. hij heeft het verhaal zelf bedacht en laten opnemen in het winkelcentrum waar ik woon. Zo mooi en bijzonder.

Dit blogje schrijf ik speciaal over hem omdat ik 
hoop dat veel lezers van mijn blog zijn clip gaan bekijken op you tube en hem liken.. zodat hij steeds meer in de picture komt. Hij is goed bezig al zeg ik het zelf. hij zingt prachtig en hij straalt enorm, en ik zou zo graag willen dat hij ook bij het grote publiek door gaat breken.

Kortom dit is een blogje over een jongen die alleen uit Eritrea is gevlucht, die in Nederland is aan gekomen maar die barst van de talenten. hij speelt zelf op een zelf gemaakte gitaar uit Eritrea, hij zingt op speciale feesten, en heeft dus nu een eigen clip gemaakt.


kijk en geniet van de prachtige clip en vergeet niet hem te liken.
hij verdient het







Geen opmerkingen:

Een reactie posten