donderdag 26 april 2018

De after mud

 Zaterdag na de mud waren we toch wel behoorlijk moe, dus we besloten met elkaar om een soort van after party te houden en met elkaar uit eten te gaan bij de Wok in Alphen aan den Rijn, om na te praten, met elkaar te lachen en natuurlijk na te genieten.

iets na  17.30 waren we met elkaar bij de Wok in Alphen aan den Rijn.

Het is gewoon leuk als je met elkaar iets bijzonders hebt gedaan en dat met elkaar nog van gaat na genieten. Ik vond het heerlijk met deze gasten  we zijn heerlijk vrij met elkaar en zeggen van alles en dat maakt het ook zo bijzonder. Het mooie vind ik wel dat we eigenlijk nooit zoveel contact hebben op school maar elkaar toch wel vinden in dit soort dingen maar ook dat we zon lol hebben bij het eten.

Sander had een prachtige film gemaakt van onze escapades wat we zoal hebben gedaan ,maar natuurlijk ook de rottigheid die we met elkaar hebben uitgehaald , zoals elkaar modder in het gezicht smeren en zo. alles met een lach en na die tijd ook nog steeds lachen. Het was erg gaaf dat is op zeker.

Als ik zo terug kijk op de zaterdag, maar ook op de avond is het een heerlijk stel mensen, met allemaal een soort van gekte in zich en lachen om van alles.

Het is een bijzonder stel bij elkaar en dat is heerlijk

Het eten was erg lekker, al heb ik ondanks dat ik me voor had genomen niet te veel te eten toch net iets teveel gegeten  omdat het te lekker was.

Het was een mooie avond als afsluiting van de Mud masters.. en volgend jaar gaan we weer, en er zijn inmiddels al meer mensen die mee willen van mijn werk.. dus het zal volgend jaar nog leuker worden en gezelliger.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten