zaterdag 24 maart 2018

quotes, zins- en woordspelingen voor de grote glimlach (2016-06)

net toen ik van gedachten wilde veranderen
bedacht ik me

ik lig braak

ik heb thuis een 
niet-luister-schandaal

iedereen wil verantwoord eten,
maar als muntje bij maaltje komt.....


wegens invallende lente vandaag
een aangepaste moderegeling

mijn argusogen gaan achteruit

er was eens geen sprookje

bij gebrek aan een goed boek
lees ik je gedachten

de tijd van je leven zou je moeten hebben
tussen je geboorte en je dood

kompassie
richting geven aan je medeleven

ik zet mijn biologische klok alvast
een uur vooruit

samen 
de gedachte alleen al

baan op de tocht?
sluit de deur en open een nieuwe

soms vraag ik om af en toestemming

ondertussen verjongt de belastingdienst:
box 3 ouwe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten