dinsdag 13 februari 2018

Valentijnsdag

Vandaag is het valentijnsdag. en natuurlijk zijn er altijd van die zuurpruimen die dan zeggen
het  is commercie.. het is overgenomen vanuit Amerika etc en noem maar op wat voor redenen men nog meer heeft..  ach dit zijn azijnpissers vind ik en ik vind het jammer dat je je eigen verbittering in de liefde op die manier kenbaar moet maken.

Denk gewoon als volgt.. het is leuk voor de mensen die van iemand houden, die verliefd zijn, die iemand aanbidden en nog veel leuker is het dat je als vrienden elkaar ook iets kan geven op deze dag, want vriendschap is misschien wel de kostbaarste liefde die er is.

Natuurlijk hoop ik dat ik ook vandaag in de rozen word gezet, ik heb de hele week al grapjes gemaakt tegen leerlingen en collega's die ook wel een sterk gevoel voor humor hebben, dus dat komt wel goed

Bij ons op school is de jaarlijkse rozenactie er weer, onder het derde uur word er aan leerlingen in diverse klassen een roos aangeboden die stiekem is gekocht door een stille aanbidder. Het is zo mooi de reactie te zien als ze een roos krijgen en als ze met deze roos of rozen door de school lopen.. het is heerlijk om deze jongen mensen zo met de liefde bezig te zien...

Deze week kreeg ik al een kaartje in de bus met een prachtige tekst en een prachtige bijschrift en natuurlijk weet ik niet van wie.. heb zo mijn vermoeden.. eeuwige vrijgezel.. dus tja wie dat is geen idee

.

De tekst aan de achterkant hou ik maar lekker voor mezelf dat lijkt me wijsheid.


Kortom ik geniet ook van deze dag en vind het heerlijk om de spanning te ervaren als je je brievenbus open doet en hoopt dat er iets in ligt.. 

Ik ga hoopvol deze dag in.. wie weet op school weer rozen en wie weet ook nog kaartjes in de bus... en als er niets is ... dan heb ik toch een hele mooie dag gehad..

Ik wens iedereen, ook de azijnpissers, een mooie en vooral een liefdevolle dag waarin je liefde zult voelen of om je heen ziet op bloeien.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten