zondag 4 februari 2018

quotes, zins- en woordspelingen voor de grote glimlach (2016-11)

heb je je UV-chipkaart voor de zomer al opgeladen

orde en zaken houd ik altijd gescheiden

zin is ook maar een woord

wilt u ophangen toets dan een 2
mijn ego opzij zetten? 
wie wil je daarvoor meebrengen?
vandaag geef ik mezelf
een negatief werkadvies
ik wil je problemen wel
voor je wegdrinken
oculaire hebzucht
het oog wil ook wat
hipsters
nu niet alle baarddragers
over één kam scheren
ik heb inmiddels een permanent uitzetbeleid
voor m'n televisie ontwikkeld
in het kader van de duurzaamheid
gaan wij vanaf nu onze
wegwerp gebaren recyclen
met recht grappig
die edellachbare
zonder jou kan ik niet alleen zijn
is het nu alweer vandaag?
mijn wekker heeft me verslapen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten