zaterdag 9 december 2017

Smart Watch

Ach dacht ik laat ik met Sinterklaas mezelf een leuk en mooi kado doen, ik koop voor mezelf een smart watch. Heb er al maanden over nagedacht omdat het me zo fijn lijkt om te weten of ik genoeg loop, of mijn hart het nog wel doet etc. Dus ik had besloten om er eentje te bestellen. Niet deze die hierboven staat maar een hele andere een strak uitgevoerde horloge, helemaal mijn stijl en stond ook prachtig. 

Toen hij aankwam, meteen natuurlijk de app gedownload op mijn telefoon, en proberen deze te installeren. Wat ik ook deed, hij deed het gewoon niet, hij deed simpelweg niets.. Ik kon lopen wat ik wilde, mijn hart deed het niet, ik bewoog niet, kortom ik was dood of schijndood volgens deze horloge.. en ik werd er nu ook niet echt smart van.

Dus ik maar eens contact gezocht met de verkoper, ja had hem on line besteld. Deze goede man kwam met allerlei tips en ideeën. die ik trouw heb uitgevoerd. Uiteindelijk heb ik nog eens een hele inteligente blik geworpen op mijn gekochte horloge en bedacht me dat het waarschijnlijk een verkeerde horloge is, omdat ik nergens een soort van sensor zag die kon meten wat ik had gelopen of wat mijn hart deed. Het was een doodgewone achterkant zoals bij vele horloges en ook niets aan de zijkant etc.

Kortom dit heb ik maar even terug gemeld aan de verkoper en meteen kreeg ik de vraag of ik deze
horloge wilde terugsturen zodat zij het konden onderzoeken wat er nu mis aan is.

Kortom ik ben nu zonder horloge, ik ben niet smart, ik watch niet en ik schijn ook niet te lopen en geen hartslag te hebben.. heel erg.. ik wacht maar af wat er nog uit gaat komen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten