woensdag 28 september 2022

De lettergrabbelton (week 29)


laat mij niet debet zijn
aan het verlies van je eigen 
vermogen om de balans op
te kunnen maken.


Running
There are seceral who are running after you, while you are busy chasing someone
who is running away
(Onad Eksi)

Elke omweg is een nieuwe kans
om te groeien

Je ziet een beetje
Nederlandse-zomer-bleekjes

Stroming
Tijd is zoals een rivier, het water dat je met je hand aanraakt
raak je maar één keer. Geniet van ieder moment in je leven

Een leer die je de levensvreugde ontneemt
verwijdert je van het pad

onderzoekers ontdekken gen dat grijs haar veroorzaakt
het zor-gen

Vergeven
Vergeet altijd je vijanden er is niks dat zij irritanter vinden
(Oscar Wilde)

Niet zulk boeiend nieuws
ik ben een en al oordop

Wake up
Fear shut you down it wakes you up
(Tobias Eaton)

Laten we elkaar eindeloos beschermen

Gelukkig zijn is voor een groot deel
een keuze

wie achter alles het waarom wil zoeken,
zal vaak de boodschap missen

neem in 
 een gesprek twee keer zoveel tijd
 om te luisteren als om te reageren

Samen tot rust komen

Langzaam
het maakt niet uit hoe langzaam je gaat,
als je er maar voor zorgt dat je niet stilstaat
(Confucius)

Keuzes
Ik hoop dat je keuzes in lijn zijn met wat je op hoopt
en met waar je angst voor hebt
(Nelson Mandela)

Keus
Iedere dag heb je opnieuw de keus, REn je door of gooi je
rigourieus je bestaan overhoop
(Karin Bloemen)


 Die tweeling lijdt aan gelijkheidswaanzin

En ik citeer:
De citeerling is geworpen

Zegt de ene graffiti-artiest
tegen de ander:
Mag ik je even
spraycan?

Het spijt me dat ik geen sorry kan zeggen

ik denk dus ik ben ongelukkig

What if?
if
you
love
me
let 
me 
know

Geen opmerkingen:

Een reactie posten